2 år

Idag var det två år och två dagar sedan jag skaffade mig min blogg. Kändes som att det var ett år alldeles nyss men rätt som det är så är det två år och två dagar. Så kan det gå! Ja..eh. Jag har utvecklat mitt skrivande en del sen jag börjarde, det har jag sett men jag vet fortfarande inte om jag kommer med så väldigt intressanta och spännande inlägg och sådär men det är bara två år nu, vem vet hur länge jag kommer hålla på? Jag antar att det kommer bli ett tag till, för jag gillar ju att skriva. Eller nej, jag älskar att skriva faktiskt! Det känns skönt på något sätt. Jaja!


Bild från i sommras.

Igår blev det ingen deppig kväll. Blev lite öerraskad med ett samtal från Ellinor. Det hela slutade med att jag,Ellinor,Jakob och Jerry var hemma hos Ellinor och spelade Nintendo Wii Mario Cart! I loooove det där spelet, haha, trots det att jag kanske inte är den bästa.Kvällen slutade med att vi alla fyra låg i en bäddsoffa och snackade fram till fem i morse. Inte braaa, men det var trevligt. Nu ska jag faktiskt vara väldigt tjejig av mig och måla mina nagla, det gör jag aldrig men ibland så kan det vara kul. Dom får bli rosa dagen till ära.
Had'e Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0