Skolveckans första helg.

Veckan har gått väldigt snabbt! Från ingenstans blev det plötsligt fredag och det kändes ju väldigt skönt! Igår åkte jag in till skärholmen en snabbis med Signe och Jimmy för att fynda på Cubus rea. Ett par jeans och en topp för 399kr. Så jag hittade ett par jeans som skulle kostat 500kr och en T-shirt som skulle kostat 129kr. Det kändes inte alls så dåligt när vi var påväg tillbaka till våra hemtrakter. Sen var det tänkt att det skulle hållas en liten kräftskiva hos signe som failade rätt stort men det var trevligt i alla fall! (Laxpasta for the win!)

Bild: cubus.se (hittade ingen bild på t-shirten jag köpte.)

Idag har jag börjat måla om en anslagstavla här hemma till svart som ska hängas upp i mitt rum förr eller senare. Lika så en stringhylla som jag rotat fram ut källaren. Måse få upp lite saker på väggarna nu för det är fullt över allt annars! Andra planer idag är att gå på bio med Ellinor, Jakob, Signe, Jimmy och några andra vänner. Jag kommer inte ihåg vad filmen hette men den är säkert jätte bra. Hehe. Nu ska jag surfa vidare på internätet och ta dagen som den kommer!

(för övrigt var Stonehorse visningen väldigt ball! Förutom att det blev lite kallt på kvällen.)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0