Shopping och vänner!

I förrgår var en bra dag. Åkte till Huddinge för att leka med Lea! Åkte till pappa och städade(ingen frisk unge gör det bara sådär när man inte ens bor där just då) för att Lea envisades med att se mitt hem och mitt rum. Efter en snabb rundtur åkte vi till Matbörsen, som det så fint heter nu, där jag bor och köpte glass och chokladsås, och lite Marabou också. 88kr fattigare åkte vi hem till Lea där jag fick en rundvisning av huset, stort, fint och sådär det ska vara i en stor familj. Jag fixade spotify till henne och sen satt vi och lyssnade på musik. Senare kollade vi på Vänner på en stor projektor och svullade. Ska inte ta hela den kvällen i ord men det var en mycket, mycket bra spenderad dag tycker jag!


Och efter att jag fått veta att Monki har feta rean så bestämde vi oss för att åka till stan följande dag. Så istället för att vakna och inte ha några planer överhuvudtaget, som är ganska trist när man har gjort det rätt länge, åkte vi in till den stora staden S med Lea och hennes kompis Evelina. Jag köpte två par nya byxor från Monki för bara hundralappen! Vilket klassas som ett kap. Två linnen, en väska, en kofta, en almanacka och fina pennor till den. Jag kan ta kort och lägga upp här sen så ni får se vad fint allt är! Jag är mäkta stolt. Eftersom att jag inte har shoppat på nästan tre månader var det en fröjd att få komma ut lite och njuta av storstadslivet. På kvällen träffade jag Emma och Jenny hemma hos Linda. Käka godis och sncka skit på Lindas baksida och sen kollade vi på "Nyckeln till frihet". Vid halv tolv var jag hemma hos pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0