Tick, tack, tick tack

I dom senaste inläggen jag har skrivit så har jag bara vart självisk och gnällig. Verkligen extremt självupptagen! Jag har ingenting att skriva om längre. Jag har inte åsikter eller speciella händelser. Orden och inspirationen till mitt skrivande har bara tagit slut. The End, Finito, caputt! Punkt.
På tal om slut så börjar skolstarten närma sig. Jag är inte så naiv att jag försöker förneka det. Tänk att lilla jag har blivit så stor att jag ska börja tvåan i gymnasiet. Det känns jätte konstigt. Jag känner mig fortfarande liten men om sju månader och tjugo dagar exakt så fyller jag arton! Då kan man kalla mig vuxen. Min mamma kommer utan tvekan kalla mig "mammas stora flicka". Och det är ju det jag är. Nästan.

Anyway! Skolan börjar snart och jag fattar inte vart sommarlovet tog vägen! Det blir bara kortare och kortare för varje år. Och det gillar jag inte. Men praktiken sätter igång relativt fort och förhoppningsvis så kommer det vara lov snart igen!

Kommentarer
Postat av: Lea

Det fixar sig! Men jag kan lugnt säga att det inte är på topp i mitt liv nu heller :(

Vill träffas :D

2009-08-02 @ 20:50:13
URL: http://mrsbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0