Eko-vänliga smycken!

Nu är det dags för Sverige att börja sälja snygga och miljövänliga smycken! Svaret på det? Batucada smycken!Det är en franskt smyckesmärke som gör naturvänliga halsband, örhängen och armband. Dom är också billiga!
Tidningen SOLO vill säga att det påminner om tatueringar då dom sitter så nära kroppen, och det kan jag hålla med om! Alla smycken klarar av havsvatten vilket gör det till en bra och snygg accessoar på sommaren! Kolla in och läs lite mer här.
 
(bilderna är från hemsidan som jag länkat till.)

Psst..! När jag ändå är inne på miljövänligt kan jag snabbt tipsa om något miljövänligt att ha i köket! Om du vill Krav-märka dig ordentligt så ska du absolut investera i den svenska Skeppshults gjutgärnspannor. Man använder sig utav enbart vindkraftsel och många andra lokala produkter när den tillverkas. Och inte nog med det så förbehandlas dom också med Krav-märkt rapsolja! Och en garanti på 25år ingår!



Kommentarer
Postat av: Lea

Vad fina dem var! Kollade precis hemsidan! :)

2009-08-23 @ 13:44:35
URL: http://mrsbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0