Dans i Vitabergsparken!

Juste ja! Jag glömde ju en sak. Jag, linnea och saga gjorde ett spontan besök till vitabergsparken för att kolla på dans. Potatislandet närmare bestämt. Det var jätte, jätte bra verkligen. Både roligt men samtidigt allvarligt. Jag tror dom ville visa hur depprimerande vissa människor i vårat avlångaland kan ha det. Eller, snarare enformigt. Jag tycker hur som helst att det var jätte bra!


Jag och Linnea. Sötnos. (träffade min danslärare Stina där till höger också! plus iwa och karin). finns mer bilder på Sagas blogg. Det är fortfarande hennes bilder eftersom att jag glömde ta med mig min kamera till alla dessa event. BRA Nadja. Är handikapad utan den numera.


Potatislandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0