Kenny Begins

Ja, nu har jag sett Kenny Begins. Måste säga att jag inte alls är besviken. En kille med blond hockyfrilla och sjukligt vita tänder, som är lite små korkad, som inte vill något heldre än att bli galaxhjälte och som säger 'Wollie Bollie','Ischlo Pischlo',och 'Saru' konstat är aldrig fel på film! Det är alltid kul liksom..Dn skulle jag gärna se om. Sen blev det ju ett extra plus när Björn Gustafsson och framför allt Johan Glans var med i filmen. "Kaos!"



Däremot failade tjejkvällen här hemma. Det visade sig att min mor inte jobbade kväll som hon hade sagt, så vi kunde inte vara här i tre timmar utan att hon skulle vara här hemma. Och inte heller min pappa kunde lämna huset för några timmar, så efter den stunden dog allt. Och jag som så gärna hade velat ta hit mina kompisar för att bara umgås och ha kul. Vi får så sällan den tiden. Så efter den stunden och fram tills nu har jag bara gått omkring och vart trött, förbannad och grinig. Jag ville 'slå sönder världen med en hammare!' som det står i Vill gå hem av Jonas Gardell som jag började läsa idag. Läste också ut kärlek@första.träffen idag skriven av Jane Moore. Hoppas ni andra har en trevligare kväll en vad jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0