Internet hos pappa nu!

Pappa har investerat i en ny dator (eftersom att den förra kraschade) så nu kan man surfa lite på nätet och skriva i bloggen. Har inte så mycket att säga egentligen. Har studiedag idag. Dock lyckades jag inte sova så länge som jag hade haft lust med. Pollenallergin står som spön i backen..eller alltså. Säsongen för min del har dragit igång ganska rejält och jag snorar halft ihjäl. Blir arg, lättstött och känner mig inte motiverad att vara i skolan. Vill bara slita av mig näsan så jag slipper snora och sen sova tills regnet kommer och sköljer bort allt trädpollen.

Idag ska jag åka tillbaka till mamma och hälsa på henne. Det var ett tag sen hon träffade mig nu och det måste hon ju få göra någon gång åtminstonde. Men folk får gärna hojta till om det händer något! Valborg imorgon. Planen är att vara med haninge folk och käka hos Signe, sen drar vi vidare och hittar på något annat. Det blir som det blir. Hoppas alla andra är friska och krya. Nu ska jag kolla på tv och vara miserabel. Sen kanske jag ändå tar mig ut och fotar lite, det var ett tag sen nu det med och det är ju sådant härligt väder ute ändå. Carpe diem, och allt det där.

Had'e bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0