I'm back!

Nu är jag åter igen här hos min mamma, men bara till på söndag för då åker jag tillbaka till min far. Kan ju önska en sen glad påsk till alla och kan för övrigt säga att mitt påsklov ändå var bra och soligt! Jag hjälpte Emma att måla om i sitt rum på Måndagen, snyggt blev det. På Tisdagen satt jag i Sjödalsparken med folk och njöt av solen för att sen dra vidare och grilla i Rudan med annat folk. Trevlig dag. Dock var det jävligt kallt på kvälen. På Onsdagen åkte jag ut till Muskö med Emma och Tommy. Vi spelade tv-spel, åkte flakmoppe och träffade andra människor. En trevlig det med. Hela Torsdags eftermiddagen spenderade jag på bussar och tåg för att söka mig tillbaka hem till Huddinge. På Fredagen åkte jag ut till Sagas landställe för att fira min påsk där. Mycket godis och sol blev det. Härligt värre. Åkte hem på Söndags morgonen och sen var jag med Signe, Jimmy och Jerry på kvällen. Och i Måndags lekte jag med Signe,Ellinor och Jakob. Lovet var i stora drag bra!

Sen började skolan igen
och allt återgick till det normala. Nu kommer det inte vara några riktiga lov på tio veckor. Men det finns ju som tur är en massa studiedagar och röda dagar man kan se fram emot! Så jag ska inte klaga. Tiden kan gå så fort.
I förrgår dansade jag Lindy Hop på dansen! Vi ska ha med det i vårat final nummer och det ska bli jätte kul! (Haha, Tyvärr Saga!) Jag är grym på lindy hop! Eller, nej, det var att ta i men jag lärde mig fort och tror att det kan bli riktigt skoj!
Nu är det Torsdag och helgen är snart här. Underbart! Sitter och tittar ut över sjön vi bor vid. Lite fint är det i alla fall.
Nu är det bara lite gröna löv på träden som saknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0