Första veckan boendes hos min mor.

Ja, som rubriken säger så börjar den här veckan gå mot sitt slut och jag ser fram emot att bo hos pappa igen. Jag trivs inte så bra här, går omkring och irriterar mig på min mamma hlatiden utan anledning och fullkomligt avskyr resorna hit och här ifrån. Nej tack.

Idag ska jag bli bjuden på bio! Ellinor bjuder mig. En födelsedagspresen till mig. Vi ska se Kenny Starfighter! Min hjälte! Nej, men jag minns att man tyckte att den serien var bäst när man var liten, så jag har ju förväntningar att den ska leva upp till sin historia. Sen kommer folket komma hit ikväll för lite trevligheter. För att fira att jag fyllde år för två veckor sen. Eller det var tanken från början. Nu känns det mest som att vi bara ska träffas liksom. Alla samlade tillsammans och kan ha kul!
Hoppas det blir en toppen dag.

btw, tror min pollensäsong är igång nu. Nooo!



Kommentarer
Postat av: Saga

åh jag såg den igår, den är skiiiitbra! :D Jag garvade hela tiden! :)



2009-04-04 @ 17:47:48
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0