"I love the feeling of träningsvärk in the morning."

Nu ska jag inte tjata om hur lång tid det har tagit mig för att skriva här igen utan gå direkt på saken.
Kan ju stolt berätta att jag var för första gången på gymmet igår! Jag var jätte duktig! Ganska svag men duktig för att vara där för förstagånen! Tränade lite lår, mage och armar.Jag fick springa på ett sånt där löpband som jag alltid velat prova..skit kul! Sprang och gick. Kändes som att jag nästan flöt fram när jag gick av maskinen. Jag tror att man lurar hjärnan på det sättet. Benen springer men omgivningen står stilla.

Hur som helst. Det är inte krångligt att utöva själva träningen, nej utan det är att förstå sig på hur man ska sitta, hur man får igång maskinerna och på vilket sätt kroppen ska jobba. Springbanden är näst intill omöjliga att förstå! Man klickar på start sen ska du knappa in längd, ålder, vikt. Hur länge/långt du vill springa/gå. Och vilken slags spring träning! Då får man sex olika alternativ. Namnen kan man inte ens gissa sig till vad dom är till för. Jag förstod i alla fall fat burn så jag körde på det. Tror egentiligen det inte är någon skillnad på dom där alternativen. Det är nog bara en bluff.
Kanske något annat som lurar hjärnan?

När jag ändå väl klurat ut maskinerna så var det jätte kul! Det här med att träna på gym kommer nog funka bra för mig.Det är det jag hoppas på. Nu ska jag börja bygga lite muskler också! Ska gymma imorgon också, ska bli roligt!
Ikväll är det extraträningen på den egna koreografin, längtar jätte mycket. Och i helgen blir det dans men sen så ska jag också iväg till Norrtälje med Saga för att servera på en 40-års fest! Nu vet ni det.
Had'e bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0