Hej, det är Nadja, om ni minns?

Efter många dagars uppehåll är det på tiden att ni får höra ifrån mig! Så ja. Hej "alla!" Hoppas ni mår bra det gör inte jag. Eller, jo jag mår bra men jag har vart lite krasslig i drygt två veckor. Hostar och snorar överallt på allt och alla. I princip.
Men nu är jag näst intill frisk, yay! Me like.
Ska försöka dra igenom hur det har vart i några dagar.


På måleriet
har vi nu börjat med att hel spacka väggarna i våra bås. Vet ni hur jävla svårt det är?! Och på det får man träningsvärk i armarna och så får man ömma fingrar. Och idag var andra dagen med att spackla och det blev inte så tokigt. Slipade dom väggar som hade torkat och nu väntar nästa lager spackel. Samma arbete, igen! Bara en massa underarbete som egentligen inte kommer synas, som inte kommer uppskattas av fler än av mig och träningsvärk. Men det är lugnt! I will survive! Och vid det här laget är vi många tjejkompisar nu!

På dansen är allt bara bra! Söndags träningarna är något att verkligen se fram emot. Där händlar det verkligen och dansglädje och att verkligen uttrycka sig med kropp och ansikte. I love it! Den här terminen ska jag och tre kompisar till göra en egen koreografi. Och den kommer bli så fiiiin! Vi ska dansa till "Dreaming with a broken heart" och jag tror det kommer bli jätte fint. Så nu kommer jag inte bara dansa på tis,fre,lör,söndagar utan också torsdagar. Får inte köra slut på mig själv men det är ingen fara! Det är inte så jobbigt som dom flesta kanske tror. Jag tycker bara det är kul!

I övrigt köpte jag ett gymkort idag! Nu ska jag bygga muskler! Alltså, jag ska inte bli någon "tränings maniac" utan bara bygga lite muskler. Så imorgon efter skolan drar jag och emma iväg till gymmet. Coolt! Hehehe.
Så, jaa. Ungefär sådär har det sett ut i mitt liv och huvud i några dagar. Ikväll ska jag vila och kolla på Heroes och på tondöva ungdommar i Idol.
God natt sverige!

Kommentarer
Postat av: saga

ååh, vilka ska du göra koreografi med? :)

2008-09-07 @ 11:32:05
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0