Usch och fy och blä!

Kännsliga läsare varnas!!



Nu är det då så här. Jag ska iväg klockan 17.00. Till vårdcentralen. Måste träffa läkare. För jag har ju då drabbats av Urinvärksinfektion/Blåskatarr! Vet inte om det är någon skillnad utan bara ett annat ord. Lyckan är gjord! Nej, usch nej...verkligen inte. Måste ha medicin, pronto! Och jag får inte hämta ut den själv, jag måste ringa ner min pappa till centrum så att han kan göra det åt mig. Borde inte ta upp det här i bloggen med tanke på att det är på det farliga internet men det är min blogg och jag bestämmer. Så det så. Ja, nu vet ni det. Önska mig lycka till... Aj.


Kommentarer
Postat av: signe

haha kul kul, ja kan inte direkt fatta hur det känns... men jag vet att det inte är skönt :/ men jag älskar dig ändå!! <3 ;)

2008-09-24 @ 09:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0