Träffa lärarna igen!


Igår var jag,Signe och Emma tillbaka i tomtbergaför att
säga hej på riktigt eftersom det var ett sådant kaos sist.
Vi gick upp i den gamla korridoren och i en sekund var det döds tyst sen så börjar det plötsligt strömma ut en massa barn genom det gamla klassrummet. Hälsade hej på min förra klasslärare och matte/kemi lärare. Bjöd på lite godis!
Träffade också min förra svensklärare! Fick reda på att han snart åker iväg till Kina igen för att adoptera en syster till Olivia(dotter1).

Vi hade inte tid att stanna utan drog vidare i skolan och stötte på svenskläraren jag hade i sjuan, min förra textilslöjds lärare och hkk lärare. Sen mötte vi också Anders min förra kemi lärare! Åhh, att se honom var ju så kul!
Den gladaste läraren jag nåågonsin mött.
Världens största leende, och helt klart kaffe beroende.
Den gamla härliga Tomtberga humorn lever kvar där än.
Jag vill ha tillbaka Tomtberga tiden!
Högstadiet var ju helt klart mitt livs bästa tid, so far.


Kommentarer
Postat av: linda

va gulligt, ska peter skaffa en till såndär liten sötsak? :D

2008-09-24 @ 14:59:40
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: Brorsson

Kul att ni kommer ihåg mig........



Ps. Jag är inte kaffeberoende...

2008-09-29 @ 10:01:57
Postat av: Rebecca

Hahah! Anders är lätt bästa läraren, totalt :D Men kan nog hålla med om att han är lite kaffeberoende :O xD



//Rebecca, som nu går i 7b

2008-10-09 @ 16:40:53
URL: http://rebeccaadnell.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0