today

Idag ska jag för första gången på fyra veckor leka med Simon och Emma. Ska bli kul! Vi gör väll det gamla vanliga. Kolla på film i princip. Nej, nu får vi ta och ändra den rutinen.

Imorgon är det skola och på tisdag är det fotografering. Veckan efter det ska vi byta till bygg i en månad. Får se hur det går. Just nu känns det väll inte som att det kommer vara såå himla roligt men det får jag se. Hoppas alla andra får en bra dag. Nu ska jag hjälpa till att bära in maten som mina föräldrar kommer hem med.

P.s. Mamma hittade skivan från Djävulen bär prada som saknades! Varför hittar mammor allt? Är det en gen dom får så fort dom får ett barn??D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0