Happpy, happy, happy

Jag har vart glad sedan dansen igår. Det är som alltid lika roligt och efter det så åkte jag hem till Signe och kollade på "Wall - E". Det filmen var så sjukt SÖT! Jag dog. Jag kan verkligen inte uttrycka det bättre än att det var en söt film. Det är inte många repliker i filmen men man klarar ändå av att förstå känslor, tankar och humorn i hela filmen. Den är verkligen en film jag rekomenderar!

Ni som inte bryr er om dans behöver inte läsa följande:
Och idag hade jag dans igen. 11.00...kan ni fatta? elva noll noll, på morgonen!
Jag, Signe, Hanna och Sara visade vår egna koreografi för Stina för lite råd. Hon tyckte den var jätte fin och jag hoppas att vi kan hålla samma tanke genom hela dansen. Det kommer bli skit bra! Det vet jag! Vi ska få folk och gråta, det vore ju guld!
Hur som helst, det gick bra ändå, trots lite felsteg på diagonaler och dans. Jag var glad ändå! Och när jag fick skjuts hem av Signe så sken solen och det var varmt och blåste härligt.
Sen kommer man hem till svordommarnas rike, hejåhå, jag försöker vara glad ändå!


Och igår innan dansen färgade jag håret blont! Och det blev inte orange som jag trodde. Lite fjortis gult kanske, det får ni avgöra så fort jag lägger in en ny bild.
Ja min kamera är fortfarande paj. Får ta och tjata lite grann.
Had'e bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0