Efter skoltid.

Nu sitter jag här, påen utav Signes lektioner. Det är som vanligt datakunskap och det kallas "toutch metoden". Det handlar om att man ska hålla vänster pekfinger på "F" och höger pekfinger på "J", och resten av fingrarna "går bak", och där ifrån ska man kunna lära sig skriva på tangent bordet utan att titta. Det tycker jag bara låter onödigt men det måste handelsmänniskor kunna. Kul för dom! Not.

Idag måste jag leta efter en cd från "Djävulen bär prada". Cd nr 9. Jag har TYP tappat bort den. Det menas med att jag vet att den är hemma någonstan, men jag vet inte vart. Det är problemet. Så hem och leta, käka och sen chilla till kvart i nio då jag ska iväg till danssalen och knåpa på den egna koreografin! Bye bye för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0