Änglamark, ett år sen.

Har inget att skriva så jag kollade igenom min blogg och bestämde mig för att lägga in ett inlägg som jag skrev för prick ett år sedan. Fan vad långa inlägg jag skrev förut? Hur ambitiös får man vara?? Aja, ha så kul!

Idag på SO:n hände något väldigt oväntat.
Det började med att vi började diskutera om kravmärkta saker, och peter började intför våra ögon stå och äta choklad, inför oss! Vi blev väääääldigt sugna och tillslut fick vi reda på att vi skulle göra en vetenskaplig smak-test.
Vi fick två bitar Marabou choklad, och två bitar änglamark choklad. Sen skulle vi sätta poäng på smak,doft och utseende. Jag tyckte att båda var ganska lika. Sen fick vi en liten utmaning. Vi skulle designa våran egna choklad förpackning och choklad. (utseende på själva choklabiten.)

Jag fick en idé på hur jag skulle vilja att min skulle se ut, och resultatet blev en lite slarvigt målad bild men när det var röstning så visade det sig att min fick flest röster och jag vann! ^^ Yaay, jag fick lite änglamark choklad, då blev jag lycklig.För tidigare sa vi att förpackningen påminde om ett knäckebröd paket och när jag såg min på håll så såg den lite lam ut, men,men. Jag delade chokladen med många av mina kompisar så jag fick typ ca halva.

Ikväll måste jag skriva en individuell raport på mitt fysikarbete på mekanisk energi.Det är lätt, sen så har jag faktiskt inte så mycket just nu att hålla på med i skolan. På lördag kommer Andreas från dalarma hit och hälsar på! ^^ Eller kanske på fredag, det är lite osäkert med tider och så.

Imorgon är det fredag, vad skönt. : ) Fast, imorgon ska vi läsa upp ett tal på svenskan och jag är färdig men det känns som jag kommer skämma ut mig.Det är om min farfar och begravningen och sånt.Jag kommer säkert göra bort mig bara för det! (peppar,peppar..)Aja, onödigt att hetsa upp sig för sånt nu. So long!

I'M THE WINNER! / Nadjuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0