When I wake up in the morning, I feel sunshine on my face

En solig morgon här i Huddinge. Sitter i mitt vardagsrum och smälter frukosten.
Igår hjälpte jag Saga att måla om i hennes rum som sagt. Spackla, slipa och målade första lagret. Sen åkte jag hem. När man säger det sådär så känns det som att vi gjorde mycket illsammans men med tanke på att vi gick upp "sent" och sen åkte iväg till min skola för att hämta mina målarbrallor så var den ändå bra jobbat!

Nej, det blev inget målarjobb idag hos Emmas pappa. Han var tvungen att förbereda så imorgon ska vi jobba i stället! "Miket bra, yiaa!" Så idag kommer Emma, Tommy, Signe och Pelle(en kille vi träffade på Muskö) hit. Det blir nog att kolla på film. Sen får vi se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: saga

Tack för hjälpen, Juffen! :D

2008-11-01 @ 13:43:22
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0