Min Fröken X.

Tjenamors allihopa! Efter många timmar av spikande, mätande och sågande
( + en skit jobbig matte lärare, kommer till det.) så har jag äntligen fått parkera här. Framför datorn!
Min dagliga dos strålning, mumma!


Idag började jag på min fågelholk. Jippie! Nae, egentligen inte. Fast det är mycket bättre än målarbockarna!
Jag vill inte vara på bygg! Jag vill tillbaka till målarfärgerna, mitt bås och mina penslar! Och min mentor. Långsamma Lennart! Jag vill vara där jag ska vara!

Idag har väll vart en ganska normal dag i skolan. Mycket jobb, ännu mera rast, "förseningar", och en irriterande mattelektion som vanligt! Allvarligt! Min mattelärare, "Fröken X" , är såå jobbig! Jag blir vansinnig! Hon låter som en kalkon när hon öpnar munnen. Jag skojar inte! EXAKT! Och det är inte kul att lyssna på. Fröken X slutar - aldrig - prata. Aldrig! Det är som att öronen blir stuckna med knivar! "Låt lidandet få et sluuuut!!" (Nej, jag överdriver inte.)


Som tur är finns det musik i mobilen och hörlurar
som stänger ute Fröken X kalkonsång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0