Gult och soligt ute, go och glad inne.

En liten uppdatering bara. Igår var det andra dagen i bygg. Blev klar med bockarna och efter skolan gick jag och gymma själv för första gången! Ojojoj! Cooling där. Det gick bra. Körde i en och en halv timma ungefär och klockan fem var jag hemma. Käka lite och sen iväg till dansen.

Idag i skolan hade jag bara två lektioner. På den första var det dags att designa sin egna fågelholk. Den blir skit snygg! Jag har ingen egen fantasi så den kommer se ut som moderna hus gör nu. Lite ojämna tak sådär. Får lägga in en bild på det senare. Efter det var det dags för gympa. Hade Innebandy. Lite sådär på "kul - skalan". Kom hem, fota lite, ducsha och nu sitter jag här.

På lördag är det bestämt att jag ska leka med Simon och Emma! Jävlar. Nu är det länge sen. Har saknat Simon och hans humor. Haha. Så på lördag är det spikat. Annars kommer helgen mest bestå utav dans, dans, säkert film hos Signe och sen mera dans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0