Torsdag

Sitter i vardagsrummet och kollar på That 70 Show just nu. Så bra serie! I love it!
Har nyss ätit middag och väntar på att tiden ska gå så att jag kan åka iväg till danslokalen med mina danskompisar och komma på mer till våran koreografi. På två träningar har vi gjort såå lite. Två i min grupp började prata om vad som skulle hända i helgen, en annan hoppar på och där stog jag och försökte få igång mina vänner. Nej nu får vi ta tag i det här, det är ju ändå så lite kvar!

Nu ska jag försöka minska smärtan i mitt knä som utsattes av en dörr som flög rakt på det, från sidan också.
Aj, aj, aj. Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska blir klar så jag kan få lite ren tvätt, för i min familj så har alla börjat tvätt strejka. Så jag tog steget idag och började tvätta. Woho. Duktig Nadja!

(Mitt 300:e inlägg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0