Torsdag, kväll.

Tänkte väll typ bara säga god natt...På dansen gick det i alla fall bättre än sist men det känns och egetligen är ett faktum att vi börjat förlora insperationen. Imorgon ska vi visa upp den för Stina igen och se vad hon säger.
På lovet får vi vila och samla nya krafter och idéer och ta igen den tid vi förlorat. Det gick som sagt i alla fall bättre idag.

Ska dricka upp min päronsaft, borsta tänderna och sen gå och lägga mig. För sen är det fredag! Så jag har längtat! Vill att det ska gå lika fort som det gjorde förut. Man han ju inte ens blinka så var det fredag eftermiddag. Under dagen idag har jag blinkat mycket och det var fortfarande torsdag.

Imorgon ska jag hälsa på Signe igen, köpa lite godis på godisbåten, dansa och sen tjocka mig tillsammans med Signum och Emmutt! Filmfilmfilm för oss. Lovely!
Fick förresten reda på idag att jag fick 102 av 105 på glosförhöret i engelska, näst bäst i klassen. *stolt* Fast så svårt var det inte. Tro mig.


Nej, nu får jag ta mig i kragen!  God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0