Tjenixen!

Nej, kan jag börja inlägget med. Nej jag lekte inte med Simon och Emma. Eller...Jag lekte med Emma, Signe, Ellinor, Tvillingarna och Jennifer i Sjödalsparken för en s k picknick. Det blåste lite men vi kämpar för sånt! Så, nu är det avklarat.

I Måndags var jag och klippte mig. Igen. Så nu är jag lite kort hårigare. Igen. Jag kan inte bestämma mig om jag vill ha långt hår eller kort. Ska försöka spara till långt men jag orkar inte vänta. Ni vet. När man vant sig att styla sitt hår så att det ser bra ut och sen nästa dag ser det, rent ut sagt, förjävligt ut! Och jag tänker inte lägga ner pengar på löshår när jag lika gärna kan vänta, helt gratis! Nog om mitt hår, haha..

Igår hade vi skolfotografering. Det märkliga var att dom långa fick sitta och dom korta fick stå. Men jag klagar inte. Jag fick sitta ner! I mitten! Så då var jag lite happyface men efteråt fick jag kika på fotografens dator hur bilden blev. Njaa. Inte så strålande på något sätt men orka bry sig. Det är ju bara min skola och tre till som kommer få katalogen...He.He.
Juste ja! Igår fick jag mitt första studiebidrag! WOHO! *vågen* Och det måste utnyttjas! Så åkte in till stan med Emma efter skolan för att införskaffa nya tröjor. Jag har hittat "alla" nya jeans så nu var det tröjorna som var problemet. Och jag hittade en hel del. Och en sjukt snygg grön munkjacka! Jag ääälskar grön! Och nya hårspännen. (Med det här korta håret + dans måste det styras upp på något sätt...= hårspray & hårspännen. Men nog om mitt hår!)

Som vanligt chill i skolan. Sista måleri lektionen idag på en hel månad. Min mentor skulle bedöma mitt bås. Hur bra jag hade sparmålat (målartermer) m.m. Och jag tror faktiskt att det gick bra. Faktiskt jätte bra! På Måndag är det som sagt dags att byta till bygg. Nu ska jag ta och kolla vad som finns på tv och ta det lugnt. Och hitta mina 100engelska glosor som är till på fredag. Önska mig lycka till!

Önskar att jag var lika bra på att hitta grejer som jag tappar bort dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0