Sunday morning, rain is falling.

Godmorgon allihopa. Hoppas ni mår bra, det gör jag.
Eller, jag är lite snuvig och trött men jag klagar inte.

Igår var jag i Skärholmen med Signe. Köpte en fin Batman tröja,en väska, ny plånbok(så jag får plats med mina kort!) och två nya nagellack! Wiho! Nu kunde jag köpa Signes försenade födelsedagspresent! Det blev tre piercingar. Dom var billiga, och jag kände mig generös. Så Grattis Signe! Typ ett halv år senare!
Jag kom också äntligen in på myronas! Hade oturen att åka dit på en söndag då det var stängt.
Dom har gjort om så mycket sen jag var där sist. Vilket var ett par år sedan. Men jag hittade ett par Cheep Monday jeans för 80 spänn! Men tyvärr hade dom krympt i tvätten för jag fick inte på mig dom. Attans!

Efteråt åkte vi hem till moí, vidare till Vi(vo) och köpa kanelbullar, (Hoppas ingen glömde kanelbullens dag!) och sen brummade vi vidare på våra moppar hem till Signe. Kvällen Slutade med att man hamnade hemma hos Ellinors kille Jakob, tillsammans med en Adam och en Jesper. Sen var vi vakna hela natten. Jag var hemma halv sex! He.he.

Väcktes klockan tolv av min pappa. Lika bra det. Annars kommer jag inte kunna somna ikväll. Vad är dagens planer då?Jo, sitta här och uggla, göra någonting och sen ikväll ska jag iväg till dansen och c-gruppen! Så jävla kuuuul!
Had'e bäst!

Kommentarer
Postat av: signe

haha den dagen var nice! I love skärholmen!! måste ha film kvällen igen med folket. ;) och då ska vi köppa x-ray så att alla inte blir trötta och drar! det är ett måste!! haha ;P

2008-10-06 @ 10:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0