So long!

Nu tar jag in på Hotell a lá Emma Ölvestad. Jag måste ju få gå på toa och duscha när jag vill! Tänk vad mycket man tar för givet. Vrid på kranen så kommer det vatten, vrid på duschen så kommer det vatten, dra i spolhhandtaget(fast dom flesta trycker väll nu mera?)och toaletten spolar. Men nej serru! Det gör det inte här hos familjen Junnarp för tillfället.
Förhoppningsvis så fungerar allt som det ska imorgon eftermiddag. Gör det inte jag skriker jag! Högt! Jag gillar vatten, jag älskar vatten! Vi behöver vatten. (Och nu ska jag inte börja med "men tänk på människorna i afrika!" - oh grejer...

Som sagt:
Inget vatten, ledsen Nadja. Ingen stationär fungerande dator, arg Nadja.
Imorgon är det skola. Blää. Hatar bygg! Imorgon är vi inne på tredje veckan.
Sen lov, sen sista veckan på bygg. Åhh vad jag ska vara glad den veckan. Jag saknar måleriet. I need it! Känns skönt att jag inte är ensam om att inte tycka om vissa lärarepå skolan. Och då är det inte bara Fröken X.

Nu ska jag packa ihop lite grejer! Det var röj på dansen ikväll. Härligt! Dock extremt förvirrande på slutet men det blir grymt ill slut. Det här inlägget får avslutas med  en av mina favorit motton(ganska passande);

Man vet inte vad man har förens man förorar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0