Plugg, Pippi & pannkakor

Sitter här och "pluggar" inför byggprovet och svenskprovet imorgon. Signe är också här! Pippi Långstrump är på tv:n. PÅ band. Härliga videokasset som alltid fungerar! Men det är snart utdött. Old School. Kan det mesta till provet, men mer kan det bli! Idag har jag vart ledig! Awsome. Utvecklingssamtalet gick bra. Ehh..annars har jag inte gjort så mycket intressant. Hängt med Signe som jag gör rätt ofta nu.


Imorgon är sista dagen innan lovet! Första lovet på terminen, häärligt! Som man har längtat...På kvällen blir det till att dansa och sen dra hem till Jenny för att träffa folk. Ska bli kul! På Lördag morgon blir det dans igen och sen åker jag iväg med Emma till hennes landställe för första gången. Ska träffa alla hennes lantis polare! Spännande.

Annars har jag inte mycket in planerat på lovet. Så hör bara av er!
Hittade btw en fin jacka på H&M som jag väldigt gärna vill ha. En svart. Inte en kappa! (Som är det enda jag har..)Den kostar ca 500kr. Jag har två hundra. Får fråga min mamma om pengar och viffta med ögonfransarna extra mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0