Pengar rullar in som de ska, det går bra nu!

Imorgon är det studiebirdag och lön! Emma och jag har nästan målat klart nu. Muy bien! Funderar på att söka ett fotografjobb. Räknar inte med att få något men man kan ju alltid hoppas?

Ska hem till Signe och kolla på film. Åhh..jag orkar inte gåå..men jag är illa tvungen liksom nu när det är för halt ute att åka moppe. Plus det att jag inte heller har någon bensin. Så jag får helt enkelt gå. Men jag kan ju lyssna på ljudboken Gömda. Bra bok det där...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gömda är kärlek. Du måste läsa uppföljarna sen också. Asyl är minst lika bra som Gömda. :)

2008-11-02 @ 23:59:19
URL: http://granskningsexemplar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0