Rik brud nu.

Nu har det varit sista dagen på jobbet! Det blev bra i det där rummet, tycker jag. Nu kommer man få sova ut på morgonen också! Och så får man lön. Lööön, LÖN! Och på det fick man ju studiebidrag idag. WOHO! Då kan man bli av med två små skulder. Skönt. Så jobbigt kommer det inte heller vara att ge bort dom pengarna. 65 spänn totalt, haha.

Måste börja fundera över Farsdag. 9 November! Är alltid så dålig på att hitta något till min pappa. Ett av hans stora intressen är korsord. Det är i princip det enda han gör på fritiden. För två jular sedan köpte jag ett stort korsord. Det är fortfarande inte klart. Böcker läser han så sällan(Aldrig). Kan köpa en slips som han aldrig kommer använda? Jag har aldrig gett min pappa en slips på fars dag, eller överhuvudtaget för den delen. Det ordnar sig! På tal om presenter så ska jag försöka att börja julklappshandla tidigt. Är alltid sent ute där med. Man vill ju kunna spara lite pengar till roliga grejer sen när det är jul. Får se hur det blir med det.

Ikväll ska jag hem till Emma. Tommy kommer också dit, kanske Simon med. Blir väll lite Torkel i Knipa och annat kul. Hoppas alla andra får en bra kväll. Nu ska jag ta det lugnt resten av dom dagarna som är kvar på lovet. Awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0