Ljudböcker & Ledighet

...är så bra! Speciellt med Jonas Gardell! Lånade två ljudböcker igår. En av Jonas Gardell som läser sin egna bok, En komikers uppväxt. Fem cd skivor, som jag inte ska tappa bort, och jag är på skiva nummero dos! Det är så bra, mah, jag blir glad av Jonas Gardell. Den andra är Skriven av Liza Marklund och heter Asyl vilket nog många känner igen. Jag har hört att den ska vara bra. Så den blir till att lyssna på senare!

Nu är jag drabbad. Smittad. Förkyld!
Höst snuvan är tillbaka! Hostar och snorar helatiden! Hate it.
Men som tur är så har jag ju det så pass lyxigt att jag inte har någon skola imorgon för att min bygglärare är på kurs, så hans lektion utgår vilket betyder, hela dagen ledig! Och på torsdag har jag resursdag med uteckligssamtal. Börjar 10.00 och slutar 10:20. Utveckligssamtal i tjugo minuter sen får jag gå hem igen! Lätt att jag tar moppen till skolan då!

Kom nyss hem från ett matteprov. Kände mig nog mer förberedd än vad jag egentligen var men G är vad man alltid hoppas på! Såg förresten Anders i skolan idag! KemiKaffeberoende-Anders! Och några från killar från hans klass. Jag och mina klass kompisar satt i cafeterian och såg honom genom fönstret. Jag är seriöst hög på Tomtberga, jag vet. Förlåt, jag ska sluta! Snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0