Hjälp!

Inatt så drömde jag min första mardröm på jätte länge! Det var lite Wall-e gone crazy! Här hemma har vi en gul traktor och nu har den till och med tagit sig in i mina drömmar!
Det började med att jag var här hemma i mitt vardagsrum tror jag. Sen började det låta utanför och grävskopan började riva vårat hus! Jag sprang upp på övervåningen (som inte var sig likt) och kollade ut genom ett fönster och såg hur grävskopan bara förstörde mer och mer! Jag sa åt pappa att vi måste lämna huset! Och till slut var vi nere i källaren och jag sprang ner till ytterdörren som vi har där, som har ett sånt där titt-hål. Och som om traktorn såg mig körde den rakt mot dörren och liksom grävde bort dörren! Jag vet att det låter hur dumt som helst men det var läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0