Helvete!

Skulle hämta min gröna munkjacka ur tvättmaskinen som mamma startade innan hon gick till Huddinge Centrum.
Passar på att ta ut ett par sockor och sen ser jag en tröja jag inte känner igen. En t-shirt i ljus mint grön. "Vafan?" Kollar vidare i tvättmaskinen och sen ser jag min älskade Batman tröja! NEJ!! HELVETES FAN OCKSÅ! Min absoluta favorit tröja är förstörd. Jag minns att jag sa till henne när jag köpte den att det får absolut inte maskintvättas...Och plus att hon tvättat blandade färger.. Åhh! Den var ju så fin. Nu är den ful. Och den var dyr också, dyr för att vara en T-shirt. Så nu har jag två missfärgade tröjor som förr var vita och snygga. Fan också...
Visst uppskattar jag att hon tvättar och så men snälla..!



Om några timmar åker jag iväg till Emmas landsälle. Ska bli kul i alla fall.
Måste börja packa ihop lite saker innan jag sticker. So long!


Moget att någon/några hade spottat över hela min moppe efter dansen. Verkligen moget. Var ju helt undrbart att torka bort någon annans saliv från instrumentbrädan och sadeln. Tack så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0