Halli-Hallå!

Ska bara slänga in ett snabbt inlägg innan Signe kommer och hämtar mig!
Igår lekte jag med Simon och Emma hemma hos Simon.Fan vad länge sen man träffade honom. Det var en trevlig kväll i alla fall. Vi såg några filmer, bla "Mirrors". Usch. Den var lite obehaglig och lite panikartad men ändå en helt okej film.
Eh, idag ska jag träffa Signe som sagt och vi kommer förmodligen sitta och titta på Vänner och äta mandariner som vi gjort ett tag nu, haha. Annars så är det bara dansen ikväll vilket jag som alltid ser fram emot!

Jag behövde inte välja vilken Thrillerdans jag skulle göra(jag tror jag har nämnt det tidigare..?) det blev C-gruppen för dom är färre. Strålande! Så slipper jag välja själv. Nej nu måste jag gå! Hoppas alla andra får en solgit och härlig höst dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Najda - igen x)

Du undrade hur jag hittade din blogg. Jo, vi fick ett mejl från min lärare, Peter, som tipsade om detta blogginlägg när ni var o hälsade på i Tomtberga. Jag hade inget att göra, så jag bestämde mig för att ta en titt :)

//Rebecca

2008-10-12 @ 12:40:09
URL: http://rebeccaadnell.zoomin.se
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig Söndag! :)

2008-10-12 @ 12:42:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0