God morning!

Herregud vad förvirrad jag var i morse! Jag var bombsäker på att det var lördag! På lördagar har jag dans 11.15, då måste jag ha väckarklockan på för att inte försova mig. Så jag såg den lilla ringklckan var på och kände att "jag kan ju sova lite till", flera timmar faktiskt. Men sen kom jag på att jag inte minns att det var fredag igår. Min ännu inte pigga hjärna började fundera och kugghjulen började snurra igång.
"Neeeeej, det är ju onsdag! Bara halva veckan har ju gått!" Crap. Så efter det klarade jag inte av att somna om, så nu sitter jag här. Kollar som varje morgon på "Vakna med the voice". Med Paul Hauka, Jacob Öqvist, och Josefine Kraford. Och nu är Olle Wallner, från fråga Olle, i sudion och pratar sex. Ibland får man kanske veta något men oftast inte.

Idag börjar jag 10.10. Har vå lektioner idag!
Bygg 10.10 - 12.00 ungefär
Lunch 12.00 - 12.50
Gymnastik 12.50 - 13.50

Idag tycker jag att gympan ska bli rolig faktiskt! Det ska bli basket idag, och jag gillar den sporten! Nu ska jag visa Joakim...(en jbbig kille från dagis, haha) För på Innebandyn förra veckan var jag inte riktigt lika aktiv som på vissa andra lektioner...Basket, det är min sport! Mwhahaha...! Och idag ska vi har pulsklockor på oss. Vi ska mäta våran puls. Intressant.

Annars är dagens planer att; efter skolan ska jag åka iväg till Ica Kvantum och säga Hej till Signe som praoar där just nu! Ska bli kul och se henne där med namnskylt och grejer. Lilla fina Signe! Sen ska jag nog hem och senare ska jag och några klasskompisar hem till Jessica i min klass och ha det trevligt, godis, popcorn, film vad vet jag? Hoppas ni anda får en bra dag!
Had'e bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0