Det blir aldrig som man tänkt sig.

Hälsade som sagt på Signe idag med Emma på Ica Kvantum. Hon passar bra i det där yrket, och hennes "jobbakompisar" är tydligen as sköna. Jag och Emma gick omkring och käkade banan, typ apelsiner(kommer inte ihåg vad dom heter på riktgit) och sådana där små tomater. Det finns provsmak, vi provsmakade inte, vi käka helt enkelt!
Sen gick vi förbi godisbåten och köpte llite godis och åkte hem till Signe och kollade på Get smart. En ny action komedi. Den var bra! Sen blev det lite Vänner innan jag gick.

Tja, det var väll tänkt att vi skulle vara hos Jessica ikväll men det blev inte så, vet inte varför, men det sägs nu att det blir imorgon kväll. Jag får se hur det blir med det eftersom jag har så pass sen träning imorgon. Orkar inte åka till Tullinge tio på kvällen. No, no.

Nu ligger jag hemma i min säng och kollar på tv.  Inget speciellt på tv ikväll. Det blir nog Roomservice. Det är ju trotts all mitt blivande yrke och mina blivande arbetskolegor, haha. Not, men man kan väll hoppas??

Had'e bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0