Autumn

Jag är så drabbad av höst depressionen! Jag försöker så mycket att se allt å glatt och bra som möjligt. Men allt jag får fram är bara usch, fy och blä! Jag gör allt vad jag orkar för att inte sluta som en liten plutt-skrutt-nadja-depp-hög på golvet. Men ändå så är jag påväg dit ner. Nu går det utför. Eller, mest ner för en trappa.Lite ner, okej, lite ner, okej...Och så håller det på.

Man kan se det som i kortspelet Neger och President. (Varför heter det så?) Du blir antigen President, Neger eller Neutral. (bortsett från vice neger/president) Och jag är på Neutralplatsen. Kan bli President eller Neger. Bättre eller sämre. Så länge jag spelar mina kort rätt kan det gå upp och jag blir "Presse". Men korten jag har att spela med är inte dom bästa. Tror att det är lugnt men i själva verket är det dömt att gå åt helvete!

Men jag försöker helatiden att se allt på det bättre
men allt känns mest neger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0