Tjoho och godmorgon!

Nu har jag lyssnat ut Gömda..Jösses vilken bra bok! När jag går till matten idag ska jag gå till biblioteket och låna Asyl och efter det ska jag låna Mias hemligheter som är uppföljare på Gömda. Åh, längtar redan faktiskt. Det är så spännande!

Nu sitter jag med laptopen framför mig och lyssnar om En komikers uppväxt bara för att liksom. Lite vindruvor på det också. Ingen dålig kombination! Om 3 timmar och 30 min ska jag vara i skolan och räkna matte i en timme, sen ska jag gå hem igen och lyssna på den nya boke som du säkert kan lista ut. Gud vad jag tjatar, haha.


Idag ska jag förövrigt få min lön! Ska ge mina kontouppgifter till Emmas pappa och "tjong!", så är pengarna där! Ja, det låter så när jag får lön. Tjong helt enkelt. Ikväll har jag dans också för första gången efter lovet. Treeevlans!
Och seeen kan jag berätta att min pappa tagit med min kamera till hans kameralagare kompis och se om han kan återuppliva min fina systemkamera. Jag hoppas det, har väntat ganska länge nu på att något ska hända.

Kommentarer
Postat av: Saga

Våran systemkamera har också gått sönder. Pappa lämnade in den på lagning och där sa de att det kommer ta fyra till fem veckor att laga skiten. Fyra till fem veckor!!! Fattar du?

2008-11-04 @ 21:57:44
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0