Slappt. Sjukt slappt.

Nu är höstlovet slut. Jag längtar redan till jullovet...När är det?
Men jag är inte bitter för jag får faktiskt tre extra dagar ledigt bara för att jag är bäst. Haha, om det vore så, men så är inte fallet. Den här veckan är sista bygg veckan! Ä n t l i g e n. Och till våran glädje så fick vi veta av Peter, a.k.a Byggare Bob, att om vi blev färdiga med alla uppgifter idag så har vi inget mera bygg på hela veckan!
Så jag kan med stor glädje säga att jag spikade min sista spik idag på ett bra tag. Ska bli så skönt att kommar tillbaka till måleriet! Det enda är att jag har bygg prov igen på fredag och jag vet inte riktigt vad jag ska plugga på. Det löser sig!

Imorgon ska jag sova och tare lugnt! Niiice..Den enda lektionen jag har imorgon är matten som är 13:50.
Ska göra lite mer O'boy nu, kolla på tv och aldra helst städa mitt rum. Mamma är i Italien, Igen. Pappa har influensan. Och jag? Jaa, jag mår helt okej!

Had'e Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0