Obama for president!

Ja, nu är Barack Obama president! Jag gick upp sjugo över sex så
jag kunde se dom sista minutrarna i programet. Jag såg lite av Obamas
tal och hur röstningen hade gått och bla, bla, bla. Strålande! "We won this!"

Idag är planerna att åka till Skärholmen med Emma och hjälpa henne hitta en födelsedagspresent til sin syster som fyller år snart. Då kan jag kolla på farsdag present. Skiiit braaa. Ikväll blir det teater med Saga! Nu kommer jag inte ihåg vad den hette men den var i alla fall lång. Typ längre än fyra timmar. Det i mitt huvud låter som att det efter ett tag kommer bli lite tråkigt. Men vi får se, jag hoppas att det är bra!
Bye bye now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0