Nu har det snöat igen

...och det börjar att närma sig jul! Känn ingen som helst press!! Nej, nej. Jag har ju sagt att jag ska börja med julshoppingen tidigt i år. Jag har inte börjat ännu men det är ju bara för att jag inte hade fått min lön. Men så i Måndags fick jag den! Tjohoo! Imorgon är jag ledig. Då kanske jag åker iväg någonstans och börjar leta, vem vet?

Ja, jag är ledig imorgon. Sådär mitt i veckan som är helt underbart! Vår skola skulle haft hälsodag. Men dom båda ansvaria är sjukskrivna. Ironi? Hur som helst. Idag slutade jag tidigt, gymnastiken var inställd så straxt efter tolv var jag påväg hem igen. Träffade Signe, åkte till Huddinge Sjukhus och käkade på Subway. Gott men dyrt. Kollade på film och nu sitter jag och kollar på Doctors. Ikväll kan man passa på att vara vaken länge. Jag är ju ändå ledig imorgon! Jag vet att ni är avundsjka! Men jag måste ändå plugga lite engelska. Jag ska skriva något som handlar om mina tankar och funderingar lite mer. Snart, jag lovar!


Jag saknar min systenkamerakamera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0