Måndag

Att ha villa är både bra och dåligt. Men det dåliga är att det är i  s t ä n d i g  renovering! Det är helt galet. Jag kan inte minnas att vi någonsin inte har haft det så. I alla fall. Hela farsdag söndagen spenderades i hallen här hemma. Dom tömdes, flyttades, lagades, flyttades igen och till slut fylldes dom igen. Nu är hallen dubbelt så bred och ser mycket snyggare ut än vad den gjorde innan. Garderoberna hamnade i ett blått rum som förut var vårat vardagsrum ett tag medans det förra renoverades! Om ni förstår...

Men det jag också tänkte berätta är att jag kanske, kanske, kanske kommer att få ett nytt rum! FINALLY! Jag har bott i ett rum på ca 8 kvadrat meter. Två meter brett och fyra meter långt. och inte nog med det så är det också snea väggar! Det är så smalt och jobbigt att jag får verkligen inte plats med någonting där inne. Men som sagt. Det nya rummet kommer då eventuellt bli det blåa med garderoberna i. Fast då kommer inte garderoberna vara där. I ständig renovering som sagt.

Så nu är min plan att vara så på som det bara går, för jag vill
verkligen byta rum! Som en igel ska jag vara, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0