I <3 Foto

Idag ska min pappa ta med min fina, fina kamera till en kille som förhoppningsvis kan fixa den!

Den 14 - 16 November är det fotomässa på Stockholmsmässan! Skulle gärna vilja gå dit med jag har ingen att gå med och jag har egentligen inga pengar heller för jag har f o r t fa r a n d e inte fått min lön från höstlovet. Anyway...går man in på http://www.foto2008.se/ kan man hitta fotograferna som kommer att finnas på mässan! Nu tänkte jag visa vilka jag verkligen tycker om.

Jag gillar;
Ulf Berglund
Louise Billgert
Jacob Felländer
Denise Grünstein
Serkan Günes
Mattias Klum
Hans Strand
Åsa Tällgård


När jag såg Hans Strands dog jag. Från och med nu är han min nya förebild inom fotograi! Så mycket fina bilder! Hoppas ni hittar era favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0