Hostel 2

Den här kvällen spenderades hos Emma tillsammans med Simon och Tommy. Det slutade med att vi satt och kollade på Hostel 2. Hostel är ett hotell där ungdomar blir torterade på vilket sätt som helst. Och det är folk som betalar stora summor med pengar för att få tortera.


Allvarligt...Kan ni förstå att det sitter folk och kommer på sådana här filmer? Det är som "Saw" filmerna(jag har inte sett en hel men en eller två sceener ur den filmen räckte gott och väl, så det räcker och blir  ö v e r. Hur sjuk hjärna få man ha för att komma på den här??Trauma i barndomen kanske? Eller så är man bara en expert på sjuuukt äckliga saker. Det är också en grej med sådana här filmer. Dom är inte läskiga som dom ska vara, dom är bara äckliga så att man blir spyfärdig. Seriöst.  Jag klarar inte av sånna här filmer, jag blir bara paranoid när jag ska gå hem, själv.

Nu har jag förresten lånat "Asyl" på biblioteket. Har inte riktigt kommit igång. Men ska lyssna ganska mycket nu inom en snar framtid! Den förra boken Gömda var ju så bra, så jag har öga förhoppningar på nästa.

Had'e Bäst!

Kommentarer
Postat av: Linn

åh herregud, jag håller verkligen med.

såg Saw för typ fem månader sen och har fortfarande mardrömmar. hatar skräckfilmer. :P

2008-11-08 @ 13:14:49
URL: http://linnyy.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag har bara sett första Hostel. Den är ju så pinsamt dålig att jag nästan skäms!



Dock kan jag tycka att det är lite kul med splatter och sånt. Men jag håller med, mankänner sig lite obekväm när man tänker på de störda människorna som kommer på allt sånt där...

2008-11-08 @ 15:04:54
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: signe

är på ett sätt ganska glad att jag inte var med er då. Hade fan dött!:P tyckte bara att första filmen var jätte äcklilg. haha;)

2008-11-24 @ 09:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0