Hej, jag heter nadja.

I Tisdags hade jag utvecklingssamtal på dansen. Och började prata mer med folk som jag normalt inte pratar med SÅ mycket som andra. Och sedan dess har jag mått jätte, jätte bra. Allt har bara vart så skönt. Av personliga själv. Det har släppt. Det. Ångesten. Det är borta nu, fyfan vad det är underbart! Som att "en tung sten som lättats från mitt hjärta" (oj så djupt det blev) men ni förstår principen! Och hela dagen har det vart grymt!
Senare när jag är hemma så börjar jag bara bli sur, trött och hungrig. Usch. Sådär äckligt irriterad på allt! Det kan jag leva utan. Nu är jag bara såå trött och då är det ju så underbart att jag har sovmorgon imorgon till 09:40. Yess!

Imorgon ska jag på teater igen! Awsome! Med Saga såklart. Vi ska se "Allt om min mamma". Vet inte ännu vad det är för något men det ska jag ta reda på nu. Sen dricka ett glas vatten, borsta tänderna och sova. Åh vad underbart med sömn. Jo, jag är lite trött. Det är mycket fysiskt jobb i skolan om man går måleri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0