Första advent

Denna dag spenderades med "c-gruppen"! Gud vad kul det har varit! Började dansa klockan fyra på Fullersta Bio tills klockan blev ca sex. Då gick vi till Grekiska kolgrillen och käkade. Det blev mycket prat och skratt och ett antal oseriösa förslag på dans till näsa termin. Sen började vi dansa igen klockan 19.40 - 21.15. Guuuud vad jag är trött i kroppen, det är galet! Och jag som trodde att jag skulle somna på tre röda ikväll...tji fick jag, pillutta mig, icke. Ligger i sängen och vet att jag ska upp om 6½ timma. Jippi..

Det jag menar är bara att den här dagen var minnes värd och rolig, och uppvisningen lär bli dubbelt så rolig!
Längtar,längtar,längtar! Imorgon(eller, nu är det ju faktiskt 1 December)börjar julkalendern också. Måste kolla in den! Jag menar det är ju Anders & Måns som gjort den! Då kanske det blir en bra kalender i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0