blondins have more fun!

Både mamma och datorn är hemma igen! Tänkte bara säga att jag har nyss färgat mitt hår blont igen för att dölja utäxten. Kommer säkert se lite orange ut i någon dag men det är lugnt! Ikväll har jag bara vart på dansen,kom hem, färga och sen satte jag mig framför tv:n. Nu ska jag skriva upp morgondagens planer...

Lördag

Dansa kl 11.15 - 12.45
Julbasar i Hammarbykyrkan 13.00 - 15.00 ca.
Skärholmen för julklappsshopping resten av dagen.

Det är ungefär så jag har tänkt mig. Men som jag sagt förut...det blir aldrig som man tänkt sig! Men jag hoppas det!

Om exakt tre veckor är det jullov! Och det är bara tre veckor
och fem dagar kvar till julafton. Ja, jag är sjukt pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0