Walls of glass

Jag ska bli vegetarian, och det säger jag bara inte jag menar det verkligen.
Jag har många gånger tänkt på att bli en vego men sen har jag kommit på allt jag inte kommer kunna äta.
Men efter jag läst Sagas blogg och sett det här bildspelet så har jag fått en tydlig riktning.
Länk
Man får se hur en hel slaktning går till. Från levande till död. Hur grisar och kossor dödas men noll värdighet.
Dom dödas på rullande band, massmord helt enkelt. När jag såg detta mådde jag illa och tänkte på att det här pågår varje dag. För varje bild som jag såg tänkte jag att nu kan det fan inte bli värre, och jo..det blir det!

Ska berätta för min far och mor sen och se vad dom säger. Dom lär ju inte ändra sina matvaror för dom verkligen älskar kött, jag gillar det inte såå mycket. Det är inte så mycket kött jag äter egentligen, kyckling och fisk...Köttbullar är inte såå gott, men det går ner, korv har jag inte tyckt om på ett bra tag. Hamburgare äter jag ju i för sig, men det finns ju annat. Få se hur det går.
/Nadjuff

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra Nadjuff, jag hejar på dig och ditt nya vegoliv! :)

2008-06-01 @ 14:28:05
Postat av: Saga

ja, det var ju jag dåra som skrev den förra kommentaren :P

2008-06-01 @ 14:28:45
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0