Uppdatering.

Nu har jag inte hört av mig på fyra dagar och tänkte ge
folket som läser min blogg en liten uppdatering.

Måndag: Solig skoldag. När jag kom hem hade jag fått världens bästa mail
                 av min danslärare och det gjorde min  dag.

Tisdag: Efter skolan var jag med Emma, Sen vidare till dansen.
               Den egna koreografin är nu klar! NU är det bara till att fin slipa!

Onsdag: Ännu en varm dag och Emma bjöd mig på glass. Gud vad det är gott.
                Jag citerar min senila farmor:
                "Glass är så gott. Glass tröttnar man aldrig på, Glass är SÅ gott." Men så rätt hon har.

Torsdag: Allmänt trevlig dag. Så smart av mig att åka till sjödalsparken när jag igentligen
                  borde åkt hem och isolerat mig. Sen satt man här hemma med köttbulleögon och
                  med en potatis i näsan(täppt i näsan), vilken salig blandning.

Fredag: Hängde med Alison och Emma efter dansen. Dom flöt omkring i hot tuben som små
               russin. Sen drog Alison till Signe. Emma,Jag och hennes syrra drog till centrum och
               köpte godis och sen blev det lite talang 2008 och filmen "I am David" den var
               så tråkig att man somnade, det var mest spännande i slutet. Och jag mådde sjukt
               dåligt, huvudvärk och ville helst bara spy. Men innan det var det en fin kväll. :)

Lördag: Idag har jag dansat, Och vart med Signe. Vi låg och stekte våra bleka kroppar i
               solskenet med en isglass i ena handen. Nu är hon hemma och äter och vi ska
               träffas efter det. Äta banan med smält choklad.

Söndag: Jobb. Tjäna lite extra pengar. Det behöver jag.
                 Det kommer vara sjukt varmt men vi ska klara det!

Om du har läst hit så, tack för att du bryr dig så pass mycket om min vecka. Eller inte.



"Bla,bla,bla,bla...vem bryr sig?" /Nadjuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0