Regnväder.

Stängde av musiken för en kort stund sen. Bara för att få lyssna på regnet som smattrar mot takfönstret i mina föräldrars sovrum. Åh vad det är härligt med regn. Så mysigt. Det kan vara otroligt deppigt ibland, och ibland ett helvete om man inte har så mycket kläder på sig och är ute. Men nu..ah...helt underbart.
Vill att det ska komma ett stort regnväder så jag bara kan sitta här inne och mysa. Då finns det inga föräldrar som säger åt en att gå ut.
Funderar nästan på att gå ut i detta mys för att köpa lite mjölk till min O'boy som jag inte fått på flera,flera dagar.
Det är illa. Inte ens kaffe kan jag göra i ordning, måste ha mjölk i mitt kaffe, annars är det för starkt.

Nu har smattret nästan slutat. Kommer några droppar då och då. Känns skönt och behagligt.
/Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0