Jag känner det i tårna!

Fan vad jag är glad just nu! Alldeles genom lycklig!
Det här kommer bli en bra dag!
En jätte bra dag! :D

Den här dagen började med sovmorgon till klockan tio. Då var det dags att göra rester. Skrev klart mitt U-lands arbete och efter 45 minuter i skolan var jag redan på väg hem igen. Sen dess har jag suttit här. Vid datorn.
Gick ut i det fina vädret några minuter för en stunds ego-fotografering med mig själv i våran blommstrande trädgård.

Nu sitter jag och sjunger/skriker halsen hes med musiken dunkandes på hög volym.
Det väller ut Plain white T's, det är alltid dom som gör mig riktigt jävla glad varje gång!

Idag är det intagningsprov till danslinje B. Det är en mer avanserad grupp i dans. Jag går där nu men måste söka om. Och i morgon är det danslinje C. Och det innebär en ännu mer avancerad grupp, och där är pressen stor, blir världens gladaste om jag kommer in!
Och imorgon fyller också min pappa år.
Det är så svårt att köpa något till honom för han blir aldrig klar med böcker, sudokun,korsord och tröjor har han så mycket av. Krångel. Så därför köper mamma något. Nu får hon all press.

Haha, förlåt mamma.
OH HAPPY DAY! /Nadjuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0